MY STORY NOT YOURS


IT'S MONDAY MORNING ^^
hii guys . tngok gmbar dekat atas ? omey en ? xde kena mngena dgn post  neh sbnarnye . weng-2 . oh , boring gila hari nie . nak sekolah ! bosan ah dduk rumah . nak keluar tapi mmg harapan jea ah en mak aku nak kasi kuar . ermmmmm , korang-2 aku still x boleh lupakan dia :O hari tuh dia minx maaf kut kat aku tpi aku x layan sbb mmbe-2 aku ckp itu hnyalah helah semata-2 . ecececeh , ayat nk terbaik jea :p aku x tahu nak post apa neh . haduh , ermm eh korang nak tahu mulai skarang aku x boleh nak kuang ajar ngan my brothah sbb dia kata klau aku kuang ajar nngan dia , dia kiss aku depan-2 mmbe aku . megoooooood , tanak aku . please ahh :p benci kau BANGAH -,- ohh hahha , my mum dh panggil sroh tlong dia masak . well cousin aku nak dtg rumah . yeay ! brgosip lha aku ngan cousin aku nnti . yana oiii , cpad ahh dtg . aku ada cite neh . eceh , macam kau dngar jea aku ckp at kau neh . LOL , okay lha byebye <3
                                                                                                 much love , meeewaaa <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post