MY STORY NOT YOURS


smile even in probs :)
hey korang , lama tak aku x update blog ? lama kan-2 ? kay aku tahu korang mesti rindu aku kan . mngaku jea lha . hahah kperasan -.- ermm bnyak aku nak cerita neh . tapi aku just akan cerita 3 entry in one post okay ? :*


waiting ? alone ? yeah ! thats me :D ramai orang fikir aku dah kple . aku single lha nyot-2 semua . please lepas tuh jngan tnya kenapa . oh benci soalan tuh . hee , ade mmbe aku ckp aku kena mnunggu dia tpy bila aku fikir balik . smpai bila aku nak mnunggu ssuatu yg x pasti mcm neh ? hati aku yg terseksa . yaaaaaaaaaaa , macam gntung x bertali . korang faham x maksud aku ? x faham ? alolololol , sian kat awok nyot , buad-2 paham dah lha kay ? :* aku perlu kan kpastian dari dia . lepas kan aku dgn cre yg betul-2 lepas kan or couple dgn aku . jangan buad aku mcm neh wahai lelaki . aku x snggup . aku hnyalah manusia yg lemah . haha konon -,-  erm , korang pernah x jadi mcmaku . sorang lelaki yg korang syg tpy dia macam pfffttt <3 x bagi korang ape-2 kpastian yg mmbuad kan korang trpaksa mnunngu . sedih kan mcm tuh ? :) tapi nasib kesabaran aku tinggi . bukan nak cakap ape lha . yea lha korang tngok aku dah tnggu dia lama kut , tapi dia buad aku mcm neh ? nasib aku syg dia kalau x dah lama aku tinggalken dia . HAHA , ermm . its okay , selagi aku boleh tnggu aku akan tunggu kay ? :* 


second post :D capital E add aku balik weyh :O OMG TAK ? haha , aku macam , haaaaa ? megoood , nape dia muncul balik ? *tutup muka* tapi sumpah aku rasa macam excited gila . senyum jea memnjang . aaaaaa , rasa nak jerit time tuh tapi xpea tahan :') aku x tahu ape function dia add balik . mybe dia nak minx maaf sbb dia bla mcm tuh jea . tpy xde pun . hntar lha inbox kat fb kea ape kea kan ? ermm mood aku spoil balik -,- lalalalalala , tapi kan serious aku rindu dia :O woooo , tidak !! aku xde oksigen dah neh . wuuttt , HELP ME :'( 

 third post :) weng-2 , aku masuk kelas gitar :D okay sumpah excited gila nak mmpos .aku jadi ketua kut . yea lha dah aku ngan scha jea form 2 yg lain form 1 . haha jadi aku lha concer tmpat tuh . hahah kejam . so mean setiap hari isnin pun aku stay lha kan ? wahhhh , boleh usya muncit . kweng-2 :D hahaha , mereng-2 xD

p/s : mata ku sudah layu . haha so bye-2 :*


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post