MY STORY NOT YOURS


lebb you muncit

assalamuailaikum readers :) x jawab dosa , kalau jawab sayang . hee guys , im in love lha . hikhik , his name is muncit . haha ramai tnye siapa dia . mana boleh bgy tahu ken . certain people jea tahu . oh he is very HANDSOME guy <3 like seriously :O oh melting . chill miera chill . dia senior aku kat sch . woot-2 you know aku selalu usya dia , dia jea yg x persan . hee bgus lha dari dia persan . mati aku :p kami cuma teman tapi mesra tak lebih dari tuh <3 hikhok . tapi macam kaple . megooooddd ! aku syang gila kat muncit busuk tngik aku sorang neh . ken muncit ? muah :* hope kami kple stu hari nty . ewahh-2 , barangan jea lha kau miera . xde nye dia nak kat kau . wehee *nangis guling-2* thanks tau dah buad aku happy :D serious aku rse hidup aku lengkap skarang . tpy xde lha spnuhnya . thanks muncit . sayang awakkkk !!! :*


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post